Verzenden, omruilen & retourneren

KIEZ levert in de Belgie, Nederland, Duitsland en Luxemburg.
Als je vragen hebt over een eventuele levering in een ander land, neem dan contact met ons op via info@kiez.be, dan bekijken we wat mogelijk is.

Afhaling in de winkel (KIEZ)

Iedere bestelling kan ten allen tijde gratis worden opgehaald in de winkel te Antwerpen

Kies hiervoor tijdens het check-out proces voor "ophalen" en selecteer de winkel om uw bestelling op te halen. U krijgt een notificatie bericht van zodra uw bestelling klaarstaat om opgehaald te worden.

In de winkel aanvaarden wij ecocheques, cadeaucheques en consumptiecheques van Sodexo, Edenred, Monizze, alsook de Shopping Gift Card van cosh.eco

Wat zijn de verzendkosten?

Alle kosten voor verzending van je bestelling worden getoond vóór je je bestelling bevestigd.

Uitzonderlijk wegens de huidige corona pandemie zijn bezorgkosten voor leveringen voor volgende postcodes gratis:
2000, 2018, 2020, 2030, 2060, 2110, 2140, 2150, 2160, 2170, 2180, 2600, 2610, 2640, 2660, 2900, 2930, 2940, 2950

De vrolijke fietskoerier (bovenstaande postcodes): GRATIS
België bpost postpunt of pakjesautomaat: € 4.70
België bpost thuislevering: € 5.95
Nederland (postNL): € 7.50
Duitsland, Luxemburg (DPD Pickup point): € 10.00
Duitsland, Luxemburg (DPD thuislevering): € 13.00

De verzendkosten zijn altijd gratis voor volgende bestellingen:

  • België vanaf € 69
  • Nederland vanaf € 100
  • Duitsland en Luxemburg vanaf € 120

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De meerderheid van de binnengekomen bestellingen worden verzonden op dezelfde dag als de dag van ontvangst van de betaling, of 1-2 werkdagen na de dag van ontvangst van de betaling. Wanneer je bestelling hier vertrekt, ontvang je hiervan een email met een tracking-code en een link naar de bpost, postnl of dpd website waarop je je pakket kan volgen.

Pakjes die met de fietskoerier worden bezorgd worden via email of sms doorgegeven. 

Niet thuis bij levering?*

Ben je niet vaak thuis? Kies dan voor een levering in een bpost postpunt of een automaat.
Je kan je pakket ook laten leveren bij de buren, of op een andere veilige plek. Geef je voorkeur door op bpost.be/mijnvoorkeuren.
* enkel voor leveringen in België

Niet afgehaalde bestellingen

Verzonden bestellingen die niet worden afgehaald in het postkantoor, -punt, of -automaat worden naar ons retour gezonden.
Je kan dan je bestelling in onze winkel komen ophalen.
Wil je graag dat je bestelling opnieuw verzonden wordt?
Dan rekenen we voor het nieuwe verzendlabel opnieuw verzendkosten aan.

Beschadigde producten

Hoewel elke inspanning is genomen om zeker te zijn van een veilige levering is het soms mogelijk dat een product beschadigd wordt tijdens de verzending.
Mocht dit gebeurd zijn bij een product uit jouw bestelling, laat dit dan zo snel mogelijk weten via info@kiez.be.

Nazendingen

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een bepaald product niet meer op stock is. Je wordt hiervan per email verwittigd, met de nieuwe leveringstermijn.
Mocht een product dat je bestelde niet meer voorradig zijn (door stockbreuk of beschadiging), wordt dit zo spoedig mogelijk nagezonden.

Omruilen & retourneren

De Belgische wet op de handelspraktijken en de informatie en de bescherming van de consument van 14 juli 1991, laat de koper toe binnen de 14 werkdagen na ontvangst van het product de verkoper te informeren dat hij/zij van het verkoop afziet.

Als je (om welke reden dan ook) niet tevreden bent, kan je bestelde producten terugsturen binnen 14 werkdagen na ontvangst van je bestelling, of gratis binnenbrengen in de winkel. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de terugzending. De aankoopprijs van het product zal worden terugbetaald binnen twee weken na ontvangst van het teruggestuurde product.

KIEZ kan teruggestuurde artikelen weigeren, niet of slechts gedeeltelijk terugbetalen wanneer de terugzending niet voldoende gefrankeerd werd, de terugstuur termijn verstreken is, de productverpakking beschadigd of verwijderd is, het product geopend of gebruikt is of het product niet teruggestuurd is in zijn originele verpakking.

Verwittig steeds op voorhand dat je een product wenst terug te sturen (info@kiez.be). Stuur daarna het onbeschadigde product in de originele verpakking voldoende gefrankeerd op naar: KIEZ – tav Meike Versloot – Minderbroedersrui 55 – 2000 Antwerpen (België).